וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק ואתגר: המחנך שעבר מהמערך הטכנולוגי של צה"ל לכיתה בתיכון

4.12.2017 / 10:51

אחרי שירות שנמשך 20 שנה במערך הטכנולוגי של צה"ל החליט שרון בלאו לפתח קריירה שנייה ונרשם ללימודי הוראה במכללה האקדמית בית ברל, כדי לחנך את הדור החדש של בוגרי חמש יחידות פיזיקה. "בעזרת הידע שרוכשים תלמידיי אני בטוח שיצליחו להתמודד עם אתגרי העתיד"

צילום מסך

רבים מבני ה-40 וה-50 מגיעים בשלב כלשהו בחייהם למיצוי מעבודתם ומחפשים אתגר חדש. שרון בלאו שירת במשך 20 שנה במערך הטכנולוגי של צה"ל ולאחרונה החליט לפתח קריירה שנייה. הוא נרשם ללימודי הוראה במכללה האקדמית בית ברל, כדי לחנך את הדור החדש של בוגרי חמש יחידות פיזיקה. "תשוקה להוראה זה משהו שאי אפשר להסביר", אומר בלאו, "היא גורמת לך לצאת למסלול לימודים תובעני וקשה אבל בסוף היא גורמת לסיפוק ולאושר".

בלאו נרשם ל"פיזיקה מעל ומעבר", תכנית הכשרה ייחודית להוראת פיזיקה ברמה של 5 יח"ל לבגרות, הממוקדת בתלמידים. התכנית משלבת מגמות חדשות בלימוד פיזיקה, התפתחות טכנולוגית וזמינות המחשוב ודרכי הוראה-למידה המדגישות חשיבה והבנה פיזיקלית. היא מיועדת לאקדמאים בעלי תואר ראשון, שני או שלישי בפיזיקה או מהנדסים במקצועות הנדסה עתירי פיזיקה.

"אני, ועוד אנשי הייטק רבים, בוגרי שירות משמעותי בצבא וכן מנכ"לים לשעבר, לומדים ביחד", אומר בלאו. "עם כל הכבוד לעבר שלנו, ניהול כיתה זה משהו אחר. הניסיון שרכשתי בעמל רב מוקנה לתלמידים כחלק מההוראה. עם הידע שרוכשים תלמידיי מתיכון רבין בכפר סבא אני בטוח שהם יצליחו להתמודד עם אתגרי העתיד".

לפרטים נוספים אודות התכנית להכשרת אקדמאים להוראה במכללה האקדמית בית ברל לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית בית ברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully