וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קריירה חדשה בהישג יד: החלום שאתם יכולים להגשים כבר מחר

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית בית ברל

5.11.2017 / 8:16

היכולת לתת מהידע ומניסיון החיים שלך לאחרים הוא זכות, וזכות זאת מעוגנת באפשרות להגשים חלום ישן ולשנות כיוון. הכירו את התכנית שממנה תצאו עם תואר שני ותעודת הוראה, שיפתחו לכם את הדלת לקריירה חדשה. צפו

צילום מסך

העבודה היא חלק חשוב בחיינו. היא מפרנסת אותנו, יוצרת לנו עניין וסיפוק, מרחיבה את המעגלים החברתיים שלנו ואחרי שנים ארוכות הופכת לחלק מהזהות שלנו. שוק העבודה המשתנה בשנים האחרונות והעובדה שלפעמים נוצרת תחושת מיצוי, גורמת לנו לרצות לשנות כיוון, לחשוב מחדש מה אנחנו רוצים לעשות, מה יגרום לנו לקום בחדווה מדי בוקר.

יש חלומות שלא מאוחר מדי להגשימם וגם לא קשה לעשות זאת. היכולת לתת מהידע ומניסיון החיים שלך לאחרים הוא זכות, וזכות זאת מעוגנת באפשרות להגשים חלום ישן ולפתוח בקריירה חדשה - תכניות ה-M.Teach בהוראת מדעים, מתמטיקה ואנגלית לבית הספר העל-יסודי של המכללה האקדמית בית ברל היא הדרך לכך. תכנית ה-M.Teach מכשירה מורים איכותיים ומקצועיים להוראה במקצועות אלו, הנחשבים למקצועות ליבה חשובים ברמה הלאומית, כך שלהוראתם יש ערך מוסף לחברה בישראל.

מתעניין/ת בלימודי חינוך והוראה? לחץ/י כאן

מדובר בתכנית חדשנית לאקדמאים, בשנתיים בלבד, מעניקה לבוגרים גם תואר שני וגם תעודת הוראה ותיתן לכם את הזכות להגיש תלמידים לבגרויות ברמה של חמש יחידות לימוד. התכנית מציעה מלגות עד 52 אלף שקלים שיסייעו לכם לחשב מסלול מחדש ולהיות חלק ממעצבי הדור הצעיר.

לפרטים נוספים על תכנית M.Teach במכללה האקדמית בית ברל לחצו כאן

עוד בנושא:

נבחרת ההוראה שממנה יצאו המורים החדשים

המסלול של המורים המיוחדים לחינוך מיוחד

מחפשים אתכם: המורים הכי מבוקשים במערכת החינוך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully