וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעירים שישפיעו על דור העתיד יותר מכולם

8.6.2017 / 8:44

ללימודי חינוך לגיל הרך יש השפעה עצומה על האופן שבו יתפתחו הילדים, והתחלת המסע היא בגן הילדים. מידע תיאורטי ועד להתנסות מעשית וסדנאות ברובוטיקה ואמנות: המקום שבו מתחילים מחנכי המחר את המסע

צילום מסך

הילדות היא אולי התקופה המעצבת את מהלך חיינו. זאת התקופה בה אנחנו מפתחים זהות עצמית, רוכשים ידע ומיומנויות, יוצרים קשרים חברתיים וחולמים חלומות גדולים. לחינוך בגיל הרך יש השפעה עצומה על האופן שבו יתפתחו הילדים, והתחלת המסע היא בגן הילדים. "אנחנו מבינים יותר ויותר עד כמה השנים הראשונות הן השנים הכי קריטיות בעיצוב דמות האדם - קוגניטיבית, מוטורית רגשית", אומר ד"ר ירדן קדר, ראש המסלול ללימודי חינוך לגיל הרך במכללה האקדמית בית ברל.

מתעניין/נת בלימודי חינוך לגיל הרך? לחץ/י כאן

ילד בגן ילדים. ShutterStock
הילד וצרכיו במרכז העשייה החינוכית/ShutterStock

במכללה האקדמית בית ברל מעצבים את מורי העתיד, ובמסלול לימודי חינוך לגיל הרך משלבים ידע תאורטי עם התנסות מעשית. מטרת ההכשרה היא לפתח מחנכים היודעים ומבינים את עולמו של הילד, שרואים את הילד וצרכיו במרכז עשייתם החינוכית, ומתאימים אליהם את עבודתם. הסטודנטים מתנסים בין היתר גם בסדנאות אמנות ורובוטיקה וזאת כדי שבעתיד יוכלו להעניק לילדים כלים ומיומנויות.

"אתה מרגיש שיש מעטפת שתומכת בך ומסייעת לך ואתה יכול לפנות אליה בכל רגע נתון, אומרת יובל טימור, סטודנטית לחינוך בגיל הרך, "זה בעצם הכי חשוב".

רוצים לדעת עוד על לימודי חינוך והוראה במכללה האקדמית בית ברל? לפרטים נוספים על המסלול לחינוך בגיל הרך לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית בית ברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully