וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הופכים רעיון טוב לסרט אדיר? צפו בטיפים של דני מוג'ה

2.1.2018 / 8:15

כדי להגיע לאנשים בסמארטפון, במחשב או במסך הקולנוע, צריך לדעת איך עושים סרט. דני מוג'ה, ראש המחלקה לקולנוע במדרשה לאמנות בית ברל, מספר מהם הדגשים הבסיסיים. רוצים ללמוד יותר? הכירו את המחלקה הייחודית שמעניקה גם תואר בקולנוע וגם תעודת הוראה בקולנוע

צילום מסך

אנחנו מוקפים מסכים מכל עבר וחיים בעידן ויזואלי של תמונה וצליל. החיבור שלנו לעולם הגדול הוא באמצעות הרשתות החברתיות ואנחנו מתעדכנים ללא הרף במה שקורה דרך הטלוויזיה, המחשב, הטאבלט, וכמובן הסמארטפון. כדי לספר את המחשבות והחוויות שלנו לגבי המציאות שסביבנו ולתת לה ערך מוסף, אנחנו בסופו של דבר צריכים לדעת איך להפוך רעיון טוב לסיפור ולהמחיש אותו בתמונות ובצלילים. בקיצור, לעשות סרטים. להשפיע על הסביבה בעזרת רעיון שבסוף דרכו יצפו בו אנשים ויגיבו אליו, יפרשו אותו ויחשבו עליו. סרט שיגיע אליהם דרך הקולנוע, הטלוויזיה, המחשב או הסמארטפון.

אז איך עושים סרט? מה ההבדל בין תסריט לסיפור? מה חייב להיות בו? כיצד יוצרים דרמה ועניין בסרט? מהבמאי והליהוק ועד לצילום ובחירת הלוקיישן - עשיית סרט היא אמנות שחייבת ידע ומקצועיות. איש הקולנוע והתיאטרון דני מוג'ה, המכהן כראש המחלקה לקולנוע במדרשה לאמנות בית ברל, נותן טיפים לקולנוענים מתחילים. כדי להפוך לקולנוענים אמיתיים הדרך שלכם חייבת לעבור במחלקה לקולנוע במדרשה לאמנות בית ברל.

רוצים לדעת עוד על לימודי קולנוע והוראה במדרשה – פקולטה לאמנויות במכללה האקדמית בית ברל? לפרטים נוספים לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף מכללת בית ברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully