וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לימודי אמנות: המקום שבו היצירתיות שלכם תשנה את המציאות

25.6.2017 / 7:29

יצירת אמנות היא יותר מכישרון מתפרץ. כדי להפוך לאמן דרוש ידע תיאורטי מעמיק, פיתוח מיומנויות ושיפור מתמיד של היכולות. הכירו את המדרשה – פקולטה לאמנויות במכללה האקדמית בית ברל, שבה לומדים לימודי אמנות וגם איך ללמד אמנות

צילום מסך

אמנות מעצבת את עולמנו. היא מרגשת, מעוררת מחשבה, מניעה לפעולה, אוצרת בתוכה זיכרונות ותקוות, מבטאת קול אחר ומעניקה לעולם זווית שלא חשבנו עליה. כנראה היה זה הסופר היהודי-צרפתי ג'ורג' פרק שטבע את האמרה כי אמנות היא 10 אחוזים של כישרון ו-90 אחוזים של עבודה קשה, אבל אמנות היא יותר מרק חיבור שכזה. היא דורשת ידע תיאורטי מעמיק, שיפור מיומנויות ופיתוח יכולות קיימת. במדרשה לאמנות שבמכללה האקדמית בית ברל לומדים הסטודנטים אמנות וחינוך, ורוכשים כלים שיסייעו להם לשלב בין שני התחומים.

"במכללה אין מסלול לימודים אחד של תחום מדיומלי, הסטודנט מגיע לשנה ראשונה שהיא שנה של יסודות, הוא לומד שישה תחומים - ציור, רישום, פיסול, צילום, וידאו ומדיה דיגיטלית", אומרת אלונה פרידברג, ראש מחלקת לימודי אמנות, "יש למדרשה השפעה מאוד גדולה על שדה האמנות והתרבות בארץ".

מתעניין/נת בלימודי אמנות? לחץ/י כאן

לימודי אמנות של המדרשה לאמנות במכללה האקדמית בית ברל. צילום מסך
הסטודנטים יוצרים באופן רצוף ועקבי במסגרת הלימודים במסלול ללימודי אמנות של המכללה האקדמית בית ברל/צילום מסך

"בעולם האמנות יש אין ספור דברים שקורים, ואיכשהו המדרשה מצליחה לחשוף אותנו לכולם", אומר אור פטר, סטודנט שנה ב' לאמנות, "אני פוגש את הציירים הכי טובים, את הצלמים הכי טובים, את הפסלים הכי טובים. כחלק מהתואר אני מלמד במגמה לאמנות".

הסטודנטים יוצרים באופן רצוף ועקבי במסגרת הלימודים, והחל משנה ב' המדרשה לאמנות במכללה האקדמית בית ברל מאפשרת לסטודנטים לקבל סטודיו משלהם, שבו יוכלו ליצור. "אני לומדת במסלול של אמנות וחינוך", אומרת ענת ברזילאי, סטודנטית שנה ג', "זה אומר שאני עוברת שיעורים מעשיים ועיוניים, לומדים מה שקשור לאמנות וגם איך להיות מורה לאמנות. יש לי את האמונה האופטימית, ולדעתי גם המוצדקת, שאמנות כן יכולה לשנות את העולם".

רוצים לדעת עוד על לימודי אמנות והוראה במדרשה – פקולטה לאמנויות במכללה האקדמית בית ברל? לפרטים נוספים לחצו כאן

וואלה! NEWS בשיתוף המכללה האקדמית בית ברל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully